آیا همچنان بازاریابی با ایمیل انجام می شود یا خیر؟
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

اتحادیه اروپا در سال‌های گذشته همواره قوانینی را برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سوءاستفاده‌ی شرکت‌ها از داده‌های شخصی کاربران به تصویب رسانده است. حالا این قانون، دست شرکت‌ها را برای سوءاستفاده از داده‌های شهروندان اروپا، تا حد زیادی می‌بندد. طبق این قانون، شهروندان اروپایی مالک داده‌های خود هستند و شرکت‌هایی که این داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، برای این داده‌ها از حق مالکیت بهره نمی‌برند.

بازاریابی با ایمیل

بازاریابی ایمیلی یا Opt-in بر اصل رضایت طرف دریافت کننده نامه استوار است. یعنی کسی که شما در حال ارسال نامه برای وب هستید، حتماً باید از این کار رضایت داشته باشید. برای این منظور خود باید نشانی رایانه خود را در اختیار شما برای ارسال نامه الکترونیکی بگذارد، نه اینکه شما به روش های مختلف اقدام به جمع آوری آدرس‌های ایمیل افراد مختلف کنید.

بازاریابی با ایمیل

براساس مطالعات صورت گرفته در آمریکا، امروزه ۸۳ درصد از شرکت های B2B همچنان از بازاریابی سنتی و قدیمی بر مبنای ایمیل استفاده می کنند. بازاریابی Business to Business ( که معمولا با نام بازاریابی B2B شناخته می شود) شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است. تکنیک های بازاریابی B2B برهمان اصول اساسی بازاریابی مصرف کننده تکیه می کند، اما با روشی منحصر به فرد اجرا می شود. این امر در واقع پاسخ سوال ما را در ابتدای متن می دهد و نشان دهنده این است که بازاریابی با ایمیل تا زمانی که جواب دهد، در دور است.

بیشتر بدانید :  اشتباهات رایج در ایجاد محتوای هوشمند

فاکتورهایی که در رسیدن به موفقیت به شما کمک خواهند کرد عبارتند از:

بازاریابی با ایمیل

  1. شخصی سازی

    شخصی سازی میزان جوابدهی را افزایش داده و سبب بهبود شخصی سازی می شود.

  2. به موضوع متن ارسالی توجهی ویژه داشته باشید

    موضوع متن و تبلیغ ارسالی باید جذاب، ساده و مختصر و مفید باشد.

  3. متنی دقیق و رسا

    متن باید خلاصه و دقیق باشد.

  4. گزاره ارزش

    بدین معناست که مشتری به چه نکاتی باید بیشتر توجه کند

  5. ایجاد ابرپیوند/ هایپرلینک (HyperLink)

    ابرپیوند در صفحات وب معمولاً برای ارجاع دادن به اسناد، پرونده‌ها و پوشه‌های موجود در سایت‌ها استفاده می‌شود

  6. ساختار پاسخگو

    ساختاری را توسعه دهید که توسط دستگاه های مختلف، قابل پشتیبانی باشد.

  7. زمان را نیز درنظر بگیرید

    کمپین را زمانی استارت بزنید که انتظار بیشترین بازدید در آن برهه زمانی برود.

  8. پیگیری کنید

  9. قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی

    سعی کنید لینک های شبکه های اجتماعی را در پیام و کمپین ذکر کنید.

  10. اطلاعات Opt-Out

    کاربران باید این امکان را داشته باشند که در صورت نیاز، از لیست شما به راحتی خارج شوند.




:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: